maandag 5 maart 2012

Rins

De eerste Apple store in Nederland is geopend. Met dank aan Monique onderstaande link. Bij 6 minuut 45 start het item over de winkel.
http://nos.nl/uitzending/59387-20120303-184500-nos-jeugdjournaal.html
Waar word je zo enthousiast door winkelpersoneel verwelkomd?


Apple heeft het voor elkaar. Mensen staan in de rij om de winkel te betreden. Het lijkt een gunst om een Apple product te mogen kopen. Het kost wat, maar dan heb je wel een echte Apple.
Bij appelstroop wordt het bijvoeglijk naamwoord "rins" vaak toegevoegd, Dat betekent "puur". Dat predikaat lijkt op Apple van toepassing. Consumenten hebben een grote voorkeur voor dit merk. Komt dat door de producteigenschappen, de marketingcommunicatie, de hoge prijs (geen aanbiedingen) of de distributie? Het is interessant om eens over het aankoopgedrag na te denken. Daar gaat het college van dinsdag over.

Het eerste bordspel, GameChanger, voor de iPad is ook ontwikkeld.


Na lang onderhandelen heeft Apple aan Identity Games, een Nederlandse onderneming, toestemming gegeven om het bord op de markt te brengen. Dat leverde een bezoek op aan De Wereld Draait Door. Daar was vooral interesse in de financiĆ«le opbrengsten voor de ondernemers. http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/88423

In de lijst van Interbrand over brand values staat het merk Apple op plaats 8.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten