woensdag 7 maart 2012

Is dit nieuw(s)?

Hebben jullie de nieuwe reclamecampagnes van Apple ook gezien? Het bedrijf heeft miljoenen uitgegeven om de iPad 3 aan te kondigen.
Echt niet, Apple heeft vandaag weer veel gratis aandacht gekregen in de media. Het is breaking news als de onderneming met iets nieuws op de markt komt. En hoe nieuw is het eigenlijk? Het product is niet veel veranderd ten opzichte van e iPad 2. Ja, alles is iets verbeterd. Maar de prijs blijft onveranderd.



De concurrenten van Apple hebben weer het nakijken. Zij moeten bij nieuwe producten diep in de buidel tasten.
Apple kan het bespaarde geld aan marketingcommunicatie gebruiken voor productvernieuwingen. Dat zal nodig zijn, want de nieuwswaarde van een nieuw product van Apple wordt elke keer wat minder.

Er is natuurlijk een tijd geweest dar Apple wel reclame moest make. Hieronder een klassieker uit 1984, http://www.youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8
Nu genoeg over Apple in deze blog. Er zijn veel meer interessante ontwikkelingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten