De komende weken volgt een verkenning van het kennisgebied marketing, met de bedoeling om de theorie zichtbaar te maken in de praktijk. Vooral veel grote ondernemingen komen langs, want leerlingen/studenten herkennen die.
Een blog over marketing, als ondersteuning van de onderwijsmodule Marketing 1 bij de opleiding Economie van Fontys Lerarenopleiding Tilburg.
zaterdag 21 januari 2012
Marketing voor smarties
Marketing: wetenschap of flauwekul? Voor vele mensen geldt het laatste. Maar zouden grote ondernemingen als The Coca Cola Company dan miljarden aan marketing uitgeven? Het lijkt mij niet.
De komende weken volgt een verkenning van het kennisgebied marketing, met de bedoeling om de theorie zichtbaar te maken in de praktijk. Vooral veel grote ondernemingen komen langs, want leerlingen/studenten herkennen die.
De komende weken volgt een verkenning van het kennisgebied marketing, met de bedoeling om de theorie zichtbaar te maken in de praktijk. Vooral veel grote ondernemingen komen langs, want leerlingen/studenten herkennen die.
Labels:
marketing coca cola
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten